Wednesday, December 3, 2008

Terbang..Terbang..


ahh sorang2 xde dah...
memula of course la mek hampeh tu aka syila...
2hb lagi dah cabot balik....waaa syila smpai msia dah...
aku jugak still stranded kat sini ha....
pstu ari ni kak mard ngan hanin nak pi melbourne dah...
aku, still kat sini lagi....
pastu esok nie, kak ya, alia, fariena pon nak gerak dah...
aku, still lagi kat sini....
dah xcukup dah geng 10 dara pingitan...
xpe2...3 dara still ader...hehehe
at least dapat tv dah kat bilik aku...
hehehe sekarang ni boleh la aku makin mengambil tahu pasal hal kat Aussie nie...
sebab kadang2 nak turun bawah tgk tv pon malas..kekkeeke...

ahh whatever la...berbalik ke topik td....
aku sedih ker??
adela sket...
sunyi ker??
agak ar....
rindu ker??
masih belom...hahaha

tp fikir2 balik, buat ape nak sedih...
aku pon insya Allah akan smpai ke tanah jepon *tanah yg paling aku minat sekali* Isnin nie...
jam 1840 japan...or 2040 aussie...
ahh aku suke..Japan ni dah lame ader dlm list tmpat yg aku nak pegi..
takuya kimura ngan citer2 jepon dulu yg trigger keinginan aku nak pegi sane nie...
mak ngan ayah pon pelik..aik, nape excited sangat nak pi jepon nie....hehehe
aku pon sanggop xtravel mane2 tahun nie, kumpul duet nak pi sane...
serious, aku xkuar dr Sydney nie, paling jauh pon Canberra la...
member2 puas dah, brisbane la, melbourne la, adelaide la...aku stuck jek...
xpe2..fikir2....jepon menanti....hehehe

tp time kasih la kawan2 yg support aku nak pi Jepon nie..
hanin, syila, kak mard ape sume....
mmg kalu korg xsupport, ilang dah semangat aku nak pi jepon nie...
mklomla..rintangan nak ke sane jek hampir memusnahkan aku yg slalunye bermulut laser dan berjiwa kental nie....
tp xpe...segala rintangan dan hasil penat jerih nak ke Jepon nie akan aku blog-kan di post laen..hehhee stay tuned~~~~

tp of course la the highlight of my life..
going back to Malaysia on 19th dec....
ahhh akhirnye akan jumpe blik family yg aku serious rindu abis tu....
dulu kat Malaysia, cm xde perasaan plak nak balik...
rase cm duty jek..obligation...
but this time...NO...
it's a desire....lol
ahh pastu org rumah siap plan nak bawak aku jalan2 pi Langkawi sume...
pastu nak buat trip ngan ayah plak pusing Malaysia...*hehe sian mak..kene tinggal*
xpe2..aku sabar lagi...
xlame dah....
around 2 weeks jek...
cukup ha nak mengira pakai jari jek..cmpor jari kaki sekali..
mintak2 la xde pape masalh..
mintak2 la journey ktorg nie..hepi jek....


jadi kesimpulannye...aku akan menyendiri di bumi Aussie ni smpai ujung minggu nie...
tp xpe, pikah ngan mint *n bf nye* ader kat sini...
kami enjoy2 dulu ngan duet aku yg tinggal $30 nie....
pastu aku akan tinggal ngan member2 trip jepon aku ni...
toko and anis...
mari kite jadikan trip kite ni the most memorable and enjoyable ok..
let's have fun...
*bawak balik snow semangkok..adik kirim heheh*

~the end~



3 comments:

mardotti zaaba said...

bayah daku bakal merindui mu.ala sdey2

syila_iskandarian said...

enjoy ur trip..
hehehe...
pogoshipda chinguya..

miszbee said...

nado pogoshippo...
hehehe doakan aku selamat k...
insya Allah smpai la barang ko..
hehhe tp duk pikir mane nak sumbat