Thursday, December 25, 2008

Muar oh Muar...

Muar oh Muar..
do you know how much I miss you..
my life without you is like hell..
every single minute without you is like a drug addict without his stash..
every single breath without you is like a couch potato without its couch...
hahahha merepek~~~~
ahhh alangkah indahnya...hatiku...*inserts parap..parap*
sampai di Muar...*inserts oooo~~*....kampungku.....*inserts parap..parap*
hehehe hatiku amatlah suke..aku amatlah gumbira....
walaupon sakitlah for few days..*penat mak kate*...tetap suke...
hehehehe bak kate org, tmpat jatuh lagi dikenang....*hehe related ke?*
in short...I love my home..
of course la..I love my FAMILY..
hehehe makan pon sodap~~
on top of that...*hehe phrase ni Jenny kate org xpakai dah...tp nak pakai gak*...lagilah suker...sebab nak jejalan plak pasni satu family..when I said the whole family, it means all of us...ehehhe including zharif, abang halim, abang jeff sume la.hehehe best2!!!
hehehe gotta go to sleep..
~~the end~~

1 comment:

zatiMJ said...

wah balek muar trus snyap. syok muar? hehe